wtorek, 14 kwietnia 2015

Crush on stash - sześcian z kotami



Ostatnio niewiele mam czasu na szycie. Dlatego postanowiłam uszyć sześcian z bloga Sewing Under Rainbow. Dołączam się do zabawy Crush on stash.

Tkaninę w koty mam od dawna, postanowiłam ją tu wykorzystać. Tkanina ma złocenia - efekt jest bardzo fajny. A że życie nie znosi pustki, to właśnie córka przyniosła zaproszenie na urodziny, więc powstanie z tego poduszka (prostokątna).
Wykorzystałam też tkaninę z B-Craft:





I jeszcze zdjęcie w sztucznym świetle. Cały czas staram się uchwycić jak najbardziej zbliżone kolory do rzeczywistości.





9 komentarzy:

  1. Twój blok jest bardzo ładny, taki wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów inspirujesz nową techniką! Fajna praca, czekam na efekt końcowy w postaci poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcam Cię do odwiedzin zabawy Crush on stash jeszcze raz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie dobrałaś tkaniny - te kocie łapki rozłożyły mnie na łopatki :))))) Gratuluję zasłużonej wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Wszystkie bloki zgłoszone w zabawie były piękne.

      Usuń
  5. Ładnie precyzyjnie zrobione, tyle tylko że to nie są uszytki a ciekawie dobrane połączenia uszytych materiałów.
    Bardzo ładne, a wartość ich wyznacza własnoręczne wykonanie.
    JC

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, jestem zdumiona precyzją wykonania i pomysłami. WOW! :)

    OdpowiedzUsuń